АТЕСТАЦІЯ 2018
----------------------------------------------------------------------------------------
Тема: “ВИКОРИСТАННЯ
ІННОВАЦІЙНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ”
Адреса досвіду: Харківський
ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду:
Овсяннікова Олена Олександрівна, учитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Провідна наукова ідея: ознайомлення учнів з місцем і роллю інноваційних та
інформаційно-комунікаційних технологій у науці, повсякденному житті та їх
підготовка до раціонального використання комп'ютерних засобів при розв'язуванні
задач, пов'язаних з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією,
зберіганням, поданням, передаванням;
Мета досвіду:
- підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі використання інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій;
- розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити.
Задачі:
- формування інформаційної та цифрової компетентностей учнів;
- формування наукового світогляду і стилю мислення учнів, уявлення про фізичну картину світу, розкриття ролі знання з фізики в житті людини та суспільному розвитку;
- формування в учнів мотивації до самоосвіти;
- формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
- формування уміння отримувати знання самостійно, працюючи з навчальними програмами на комп’ютері, вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
- формування життєвих навичок і компетентностей, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності;
- забезпечення розвитку особистих якостей учнів, розкриття їх творчого потенціалу, підвищення ефективності навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій, надання діяльності творчого, дослідницького характеру;
- сприяння культурному, соціальному та індивідуальному розвиткові учнів;
- закладання основи для активної участі учнів у дослідницькій діяльності;
- створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність;
- розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
- підвищення продуктивності праці учнів та учителя на уроці;
- збільшення обсягу використання наочності на уроці;
- підвищення мотивації учнів до навчання та самовдосконалення;
- удосконалення практичних навичок учнів під час роботи з ПК.
(ЛАУРЕАТ РАЙОННОГО ЕТАПУ
МІСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2013")
_________________________________________________
Тема: “Створення умов для творчої самореалізації учнів, розвитку інтелектуальних здібностей шляхом запровадження інноваційних технологій на уроках фізики та у позакласній роботі з предмету”
Адреса досвіду: Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області
Автор досвіду: Овсяннікова Олена Олександрівна, учитель фізики, спеціаліста першої кваліфікаційної категорії
Мета досвіду:
- підвищення ефективності всіх видів освітньої діяльності на основі використання інноваційних технологій;
- створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність;
- формування в учнів мотивації до самоосвіти;
- формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
- формування уміння отримувати знання самостійно, працюючи з навчальними програмами на комп’ютері, вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
- розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
- розвиток творчих здібностей школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити;
- формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар