План навчального проекту
Назва
проекту:
|
„Не боги горщики випалюють”
|
||
Основні
питання:
|
|||
Ключове
питання:
|
Яким би було моє життя без тепла та
світла?
|
||
Тематичні
питання:
|
1. Як я можу використати один з
альтернативних видів енергії у себе
вдома?
2. Чи може прогрес нашкодити мені та
моїй родині?
|
||
Змістові
питання:
|
1.
Що таке альтернативні
енергетичні ресурси?
2.
Шляхи застосування альтернативних енергетичних ресурсів.
3.
Які можливі шляхи економії енергії
можна запропонувати?
|
||
Стислий опис:
|
|||
Учні збирають
інформацію стосовно альтернативних
видів енергії ( енергії Сонця, води, вітру, енергії приливів, енергії
гейзерів…) та складають список тих, які можна використовувати в даній
місцевості. Збирають інформацію про
можливість використання альтернативних видів енергії для економії
електроенергії в побуті. Учні обговорюють
проблеми енергозбереження та екології міста та шукають шляхи їх
подолання. Учні готують пропозиції (презентують їх) щодо використання одного з „чистих” видів
енергії у себе вдома.
|
|||
Навчальні предмети, з якими пов’язаний проект:
Класи, учні яких можуть взяти участь в даному проекті – 5-11.
|
|||
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
|
|||
Під час
виконання проекту учні формують :
Освітня галузь «Природознавство»
Освітня галузь „ Естетична культура”
Освітня галузь „ Мови і літератури”
Освітня галузь „Технологія”
|
|||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
|||
Під час виконання проекту
учні вчаться:
|
|||
Діяльність учнів:
|
|||
В ході виконання проекту учні знайомляться з учительською
презентацією проекту, Темою проекту , Ключовим та Тематичними питаннями,
проводять дослідження одного з „чистих” видів енергії, презентують результати
свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження:
·
учнівської
презентації в режимі Power Point,
·
учнівської публікації в програмі
Publisher;
·
учнівського web – сайту.
Підтверджують або спростовують
власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків,
доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, намагаються вирішити
проблему енергозбереження, роблять висновки.
Учні вчаться планувати
та створювати презентації, публікації, веб-сторінки.
|
|||
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: 2
тижні
|
|||
Вхідні знання та навички:
|
|||
Учні вміють користуватись
комп’ютером, використовувати програму Word, Power Point, програму Publisher,
самостійно шукати інформацію в Інтернет, друкованих виданнях.
Матеріали та ресурси:
|
- фотоапарат 4. принтер
- сканер 5. проектор
- комп’ютер 6. засоби зв’язку з Інтернет
Програмне забезпечення:
- Видавничі системи;
- Енциклопедія на компакт-диску;
- Програма опрацювання зображень;
- Веб-брайзер для перегляду веб-сайтів;
- Програми для створення публікацій, презентацій, веб-сайтів.
Друковані матеріали:
- Энциклопедия для детей. Том 19. Экология/ Главный редактор В.А.Володин. - М.: Аванта +, 2001.- 448 с.: ил.
Ресурси Інтернет:
1.
htt://www.solarenergy.iatp.org.ua
2.
htt://www.meta.ua
3.
htt://www.google.com
4.
htt://www.webzz.ru/pics/
5.
htt://www.animationfactory.com
6.
htt://travel.kyiv.opg/map/
Додаткові приладдя та матеріали:
Папір, дискети, диски, файли, папки, годинник…
Обдаровані учні:
Учні самостійно вміють користуватись вищезазначеними програмами, комп’ютером та
допомагають іншим учасникам проекту.
Оцінювання знань та вмінь учнів:
Оцінювання проводиться згідно складених форм
оцінювання.
Завершується оцінювання презентацією роботи в
класі та оголошенням результатів конкурсу.
Планування реалізації проекту
„Не боги горщики випалюють”
№ п/п
|
Що потрібно зробити перед
початком проекту?
|
Хто це зробить або допоможе
зробити?
|
Коли це слід зробити?
|
1.
|
Придбати/позичити необхідні пристрої,
(камера, сканер, проектор, тощо)
|
Вчитель–предметник
Вчитель інформатики
|
За 2 тижні до початку проекту
|
2.
|
Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або
бібліотеці
|
Адміністрація, вчитель інформатики
|
За 2 тижні до початку проекту
|
3.
|
Знайти та зібрати книги/диски
DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті
|
Вчитель-предметник,
бібліотекар
|
За 3 тижні до початку проекту
|
4.
|
Налагодити зв’язок з класом-партнером (чи декількома класами) та обговорити умови
та взаємодію для виконання спільного проекту
|
Вчитель-предметник
|
За 3 тижні до початку проекту
|
5.
|
Призначити спеціальний урочистий вечір
для демонстрації закінчених учнівських
робіт
|
Вчитель-предметник
|
За 2 тижні до початку проекту
|
6.
|
Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю,
в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про
допомогу
|
Вчитель-предметник
|
За 1 тиждень до початку проекту
|
7.
|
Запросити фахівців з даної теми для зустрічі
з учасниками проекту
|
Вчитель-предметник
|
За 2 тижні до початку проекту
|
8.
|
Запросити директора школи, представників
місцевої газети для ознайомлення з роботою учнів
|
Вчитель-предметник
|
За 1 тиждень до кінця проекту
|
9.
|
Розподілити час роботи на
комп’ютерах/визначити час роботи по змінах
|
Вчитель-предметник
Вчитель інформатики
|
За 2 тижні до початку проекту
|
10.
|
Розмістити на веб-сервері в Інтернеті
учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту
|
Вчитель-предметник
Вчитель інформатики
|
За 3 тижні до початку проекту
|
11.
|
Визначити порядок зберігання учнівських
файлів на шкільному комп’ютері та
можливості доступу до них учнями
|
Вчитель-предметник
Вчитель інформатики
|
За 1 тиждень до початку проекту
|
12.
|
Переконатися, що учні попередньо мають
відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання
тих, хто таких навичок не має
|
Вчитель-предметник
Вчитель інформатики
|
За 2 тижні до початку проекту
|
Що
потрібно зробити протягом проекту?
|
Хто
це зробить або допоможе зробити?
|
Коли
це слід зробити?
|
|
13.
|
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх
роботи в проекті
|
Вчитель-предметник
|
В 1 день проекту
|
14.
|
Проглянути разом з учнями відібраний для
проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи
|
Вчитель-предметник
|
В 1 день проекту
|
15.
|
Організувати самостійну роботу учнів в проекті
|
Вчитель-предметник
|
В 1 день проекту
|
16.
|
Обговорити з учнями майбутню форму подання
результатів проекту
|
Вчитель-предметник
|
В 1 день проекту
|
17.
|
Запросити фахівців, батьків за кілька днів
до того, як вони мають прийти до школи
|
Вчитель-предметник
учні
|
Протягом проекту
|
18.
|
Зробити фотографії учнів за роботою
|
Вчитель-предметник
учні
|
Протягом проекту
|
19.
|
Оцінити учнівські проекти
|
Вчитель-предметник
|
Останнього дня проекту
|
20.
|
Провести оцінювання проекту в цілому,
отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки,
висновки учнів, батьків).
|
Вчитель-предметник
Батьки, адміністрація
|
Останнього дня проекту
|
Що
потрібно зробити по завершенні проекту?
|
Хто
це зробить або допоможе зробити?
|
Коли
це слід зробити?
|
|
21.
|
Розіслати листи подяки фахівцям, батькам/особам,
що допомогли у реалізації проекту своєю роботою та фінансуванням
|
Вчитель-предметник
адміністрація
|
По завершенню проекту
|
22.
|
Повернути обладнання, книги, приладдя
|
учні
|
По завершенню проекту
|
23.
|
Призначити презентацію для шкільної ради,
батьківської ради, місцевої ради або спонсорів
|
Вчитель-предметник
|
По завершенню проекту
|
24.
|
Включити результати цього проекту в наступні
уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є
також важливими
|
Вчитель-предметник
|
По завершенню проекту
|
25.
|
Вручити нагороди та відзнаки учням
|
Вчитель-предметник
|
По завершенню проекту
|
Додатки містять :
1. Критерії оцінювання презентації, публікації
та веб-сторінки:
2. Приклад презентації переможця конкурсу
презентацій, що проводився протягом тижня енергозбереження в Харківському ліцеї
№ 107.
3. Контрольне опитування
4. Приклад публікації учнів 7 класів
5. Інструкцію по створенню презентації
Немає коментарів:
Дописати коментар