Друковані роботи

Презентація до уроку "Механічна робота. Одиниці вимірювання роботи. Потужність та її одиниці вимірювання"

Увага! Матеріали розміщено на освітньому прєкті "На урок".  Всі права захищено. 

Презентація містить матеріали до уроку фізики у 7 класі з теми "Механічна робота. Одиниці вимірювання роботи." "Потужність та її одиниці вимірювання". Стане в нагоді учням, студентам та педагогам при підготовці до уроків.

Електричний заряд. Електрична взаємодія

Увага! Матеріали розміщено на освітньому прєкті "На урок".  Всі права захищено. 

Презентація демонструє матеріали з теми "Електричний заряд. Електрична взаємодія" у доступному для учнів форматі. Матеріали підготовлені для демонстрації під час он-лайн уроку у 8 класі.

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИВИВЧЕННІ ФІЗИКИ

Увага! Матеріали розміщено на освітньому прєкті "На урок".  Всі права захищено. 

Даний матеріал підготовлений для учителів фізики. Може бути використаний для підготовки до уроків, для проведення семінарів, майстер-класів.


Інтелектуальна гра для учнів 7 класів 

"Перевір свої знання з фізики"

Увага! Матеріали розміщено на сайті Учительський журнал он-лайн.  Всі права захищено. 

 
Анотація: Інтелектуальна гра "Перевір свої знання з фізики" призначена для учнів 7-х класів з метою ознайомлення учнів з біографією видатних вчених-фізиків, які зробили значний вклад у розвиток фізики, як науки. Гра розроблена за категоріями, серед яких "Фізика у віршах", "Анаграми", "Співвідношення", "Творці фізики", "Цікаві завдання" та "Ребуси". Дана гра розширить кругозір та обізнаність учнів у деяких історичних фактах, підтримає стійкий інтерес до вивчення фізики, допоможе розглянути фізичні факти у нестандартних ситуаціях.




Компетентнісний підхід при використанні комп’ютерних технологій у процесі викладання фізики. Ділова гра юних енергетиків «Людина змінює планету»


Увага! Матеріали розміщено на сайті Учительський журнал он-лайн.  Всі права захищено. 
Анотація: Перед кожним вчителем на початку навчального року постає питання про заходи, які допоможуть учням поглибити свої знання з предмету та застосувати їх в реальному житті. У цій роботі ви знайдете план "Тижня енергозбереження" та ділової гри юних енергетиків, які допоможуть вчителям та студентам педагогічних вищих навчальних закладів освіти привернути увагу учнів до проблем енергозбереження, екології та залучити до їх розв'язання.


Игра-путешествие «Путешествие смайликов или как смайлики энергосбережению учились путешествуя по странам мира»  


Увага! Матеріали розміщено на сайті Учительський журнал он-лайн.  Всі права захищено. 

Актуальность работы: Необходимость повышения информированности школьников о возможностях и эффективности энергосбережения. Организовать широкое информирование и распространение знаний о перспективах использования возобновляемых источников энергии ветра, солнца, воды. Цели игры-путешествия: дать понимание того, что каждый из нас является частью планеты, поэтому любое наше действие или бездействие способно повлиять на развитие событий; сформировать ответ на вопрос: как можно удовлетворить нашу потребность в энергии без опасных последствий для природы? узнать о целях и видах альтернативной энергетики; узнать о развитии и перспективах альтернативных источников энергии; ознакомиться с принципами работы некоторых альтернативных источников энергии. План игры-путешествия:Игра путешествие состоит из двух частей:1 часть – теоретическая; 2 часть – информационная. В первой части учащиеся узнают об альтернативных источниках энергии, знакомятся с их видами, преимуществами и недостатками каждого из них и необходимостью использования. Во второй части – учащиеся в игровой форме путешествуют по странам мира и узнают об использовании альтернативных видов энергии в различных странах мира. После каждой части учащиеся отвечают на вопросы, а в конце путешествия получают домашнее задание: подготовить рассказ об использовании альтернативных источников энергии в Украине (сооружения настоящего или проекты будущего).

Педагогічна рада: технологія підготовки та проведення

Увага! Матеріали розміщено на сайті Учительський журнал он-лайн.  Всі права захищено. 

Актуальність роботи: Наш час – час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й у навчально-виховному процесі. Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями. Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо вчитель сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації навчально-виховного процесу. Одним із напрямків роботи заступника директора з навчально-виховної роботи є участь в плануванні, підготовці, проведенні педагогічних рад, здійснення методичного забезпечення педагогічної ради, створення умов для підвищення авторитету та працездатності ради, залучення педагогів до активної участі в підготовці і проведенні педагогічних рад. Саме тому запропонований матеріал стане в нагоді заступникам директора з навчально-виховної роботи при підготовці та проведенні педагогічних рад. Щоб отримати доступ до матеріалів, Вам необхідно зареєструватися. Бажаю успіхів!

Внутрішноліцейський моніторинг як невід’ємна складова управління закладом освіти


Внутрішноліцейський моніторинг 
як невід’ємна складова управління 
закладом освіти. – Харків, 2015. - 99 с.
Актуальність роботи: Проведення внутрішньошкільного моніторингу — невід'ємна складова сучасного навчально-виховного процесу. Внутрішньошкільний моніторинг розглядається як система збору, обробки, зберігання та поширення інформації про освітню систему або її окремі елементи. Ця система орієнтована на інформаційне забезпечення управління та дозволяє робити висновки про стан об'єкта у будь-який момент. Вона дає прогноз його розвитку як комплекс процедур щодо спостереження, поточного оцінювання перетворень керованого об'єкта і спрямування цих перетворень на досягнення заданих параметрів розвитку об'єкта як узагальнене, комплексне оцінювання ефективності функціонування всієї системи освіти на основі системного аналізу всіх факторів. 
На сьогоднішній день в ліцеї розроблена та діє система щорічних моніторингових досліджень. Дана збірка знайомить з методиками, відповідно до яких проводились дослідження, та їхніми результатами.

Технологія проведення педагогічних рад та семінарів з виховної роботи


Автори-упорядники:

Овсяннікова Олена Олександрівна, заступник директора з НВР ХЛ № 107, вчитель фізики, спеціаліст першої категорії, Мельник Тетяна Олександрівна, заступник директора з ВР ХЛ № 107, вчитель української мови та літератури, спеціаліст другої категорії.


Технологія проведення педрад
та семінарів з виховної роботи.
З досвіду роботи. – Харків, 2014. – 72 с
.
Актуальність роботи: Наш час – час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й у навчально-виховному процесі. Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями. Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо вчитель сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації навчально-виховного процесу. Одним із напрямків роботи заступника директора з виховної роботи є участь в плануванні, підготовці, проведенні педагогічних рад, здійснення методичного забезпечення педагогічної ради, створення умов для підвищення авторитету та працездатності ради, залучення педагогів до активної участі в підготовці і проведенні педагогічних рад.
Саме тому запропонований матеріал стане в нагоді заступникам директора з виховної роботи при підготовці та проведенні педагогічних рад та семінарів. 



Метод проектів як технологія навчання


Інноваційні педагогічні технології в управлінні
методичною роботою з педагогічними
кадрами. Частина 3. Метод проектів
як технологія навчання. - Харків, 2013. - 140 стор.
Актуальність роботи: Частина 3. Одним із найперспективніших методів навчання вважають метод проектів. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду розв'язання проблем майбутнього самостійного життя, які вони проектують у навчанні. 
Результати досліджень міжнародних організацій засвідчують, що значна частина учнів вітчизняних шкіл не вміє застосовувати набуті знання вв реальному житті. Тому системне використання в навчально-виховному процесі методу проектів дає змогу подолати цей бар'єр, навчити дітей самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці.
Дана робота містить банк даних проектів та самі проекти, розроблені учителями ХЛ № 107, з різних навчальних предметів, спрямованих на розвиток творчих і інтелектуальних здібностей учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар