Навчальний проект з фізики для учнів 7 класу

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: «Цікавий світ оточує мене!»
Назва навчальної теми: «Починаємо вивчати фізику»
Вік учнів, клас: 12-13 років, 7 клас
Основний навчальний предмет – фізика ( програма 7-9 класів не оновлена); 
другорядні предмети – українська мова, образотворче мистецтво, інформатика,  природознавство, математика, географія
 Стислий опис проекту:
Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності.
Запропонований матеріал вивчається на перших уроках фізики, а тому він викликає в учнів зацікавленість, показує цілісність наукових знань для вивчення природних явищ, праць видатних вчених-фізиків, є запорукою зацікавленості у проведенні вимірювань та експериментів. Навчальний проект спрямований на оволодівання учнями новими термінами, фізичними поняттями, новими цікавими фактами з життя видатних людей.
Робота над проектом допоможе учням більш глибоко осягнути дану тему, виконуючи досліди з теми, знаходячи відповідну інформацію, оформлюючи результати своїх досліджень у вигляді цікавих доповідей та яскравих робіт. Допоможе розвинути навички ХХІ сторіччя  та навички роботи з технологіями Веб 2.0.
Навчити учнів:
-             висувати гіпотези щодо питання: «Звідки взялася наука фізика?»,
-             складати план дослідження,
-             збирати та аналізувати інформацію, знайдену в Інтернеті, енциклопедіях, підручниках,
-             компонувати,
-             встановлювати порядок слайдів, статей, малюнків;
-             презентувати та доводити свою думку під час презентації, публікації;
Формування в учнів:
-             мотивації до самоосвіти;
-             формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
-             формування у учнів цілісної картини світу, розуміння зв’язків між явищами в природі, в суспільстві та у світі в цілому;
-             формування у учнів поваги до авторського права   інтернет мережі; ,  
-             уміння вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
-             розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
-             формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності. 
Перед початком проекту проводиться опитування батьків з приводу методу проектів.  
Отримуємо дозвіл батьків для роботи учнів у мережі Internet 
Перед початком роботи учні знайомляться з інструкцією з правил роботи на компьтері. В ході виконання  проекту учні знайомляться зучительськоюпрезентацією проекту,  Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями, поділяються на групи за обраними напрямками, проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями, презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження:
-             учнівської  презентації в режимі Power Point (приклад учнівської презентації), 
-             учнівської публікації в програмі Publisher.  частина 1  частина 2 
Підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, аналізують, роблять висновки. Учні вчаться планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми… Приклад матріалів для фасилітації 
Дати проведення тренінгу 11.09.2012 – 14.09.2012
Місце проведення тренінгу   Науково-методичний педагогічний центр Харківської міської ради,  місто Харків, вул.. Чернишевського, 47


Немає коментарів:

Дописати коментар